Sayfalar

Perşembe, Mart 03, 2011

Karışık Pasta


Ne soğuk biyer wordpress...
Bloğu kopyaladım ama ordan devam edebilirmiydim burası gibi bilemiyorum.
Buraya öyle alışmışken,her noktasına kadar benimsemişken,hiç bişey olmamış gibi ordan yazabilirmiydim?
Hem burda onca tanıdığım kişiyi orda nasıl bulacaktım ?
Yok yok devam edemezdim kesin.


Yoğun bir hafta geçti babaanneli dedeli.
Hem hasta ziyareti için,hemde Duru için gelmişlerdi.
Duru'ya söylememiştim geleceklerini,sürpriz olacaktı güya.
Kötü bir sürpriz oldu Duru'ya.Evet kötü diyorum çünkü ne babaannesine nede dedesine hiç pas vermedi.Sevdirmek bir yana her gün kovdu resmen.Kendisine bakmalarından bile rahatsız oldu."Sizi sevmiyorum" diye onlarca kez söyledi gün içinde.
Oysa ne çok severdi daha önceki gelişlerinde.Babaannecim,dedecim ağzından eksik olmazdı.
Ne oldu neden oldu hiç anlayamadım.Kesinlikle onları evde kabul etmedi.
Yemek sofrasına bile oturtmak istemedi,sadece ben babası ve kendi oturacakmışız herzamanki gibi.
Çok üzüldüm...Onlarda üzüldü ve şaşırdılar haklı olarak...
Ve bu sabah gittiler...
Duru halinden çok memnun.Gelsinlermi sorusunun cevabı dünden belli "hayııırrrr"
"Ben kızdığım içinmi gittiler" diye sordu "hayır gitmeleri gerekiyordu" dedim.
Çekirdek ailemizin bozulduğunumu düşündü bilmiyorum ne kurdu içindede tepkisini böyle gösterdi.
Ama şunu anladım,onlar büyüdükçe işimiz zorlaşıyor.Söylenen her kelimeden,yapılan her  hareketten etkileniyorlar.


Biz yalancıktan doğumgünü kutlamalarına başladık :)
Kah pasta alınıp bikaç mum dikilir ve tabiki "iyiki doğun Duru"eşliğinde,
Kah evde kalan kek,çöreğe mum dikilip kutlanır,
Hiç bişi yoksa oyun hamuruna bikaç kürdan saplanır :)
Birde her doğumgününde aynı kıyafeti giyeceğini zannediyor,ikinci yaşgününde giydiğini "iyiki doğdun elbisem"diye bi sevişi varki sormayın :)
Yolunuz düşerse bekleriz,pastalımı olur hamurlumu orası şansınıza ;)

5 yorum:

gülay dedi ki...

Duru'nun ellerinin değdiği her şey çok leziz olur eminim oyun hamuru bile olsa;)

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Ah yazık ya, ne üzülmüştür babaanne ve dede! :))
Ama çocuk işte,anı anını tutmuyor hiçbirinin :)
Pasta -hamur hiç önemlideğil, bende istiyorum ;)))

annesininmimosu dedi ki...

çok tuttum canım büyüdükçe işimiz zorlaşıyor,her sözden etkileniyorlar lafını.çok doğru..biz kime kızarsak onlarda kızıyor,biz kimi seversek onlarda seviyor..büyüdükçe güzelleşen ama bir o kadarda zorlaşan şeyler sizi..
duru hiç öyle şeyler yapacak gibi durmuyor tatlım aslında ama istememiştir evde yabancı belki..yiğit 2 yaşa kadar eve kim gelirse gelsin huysuzlanırda huysuzlanırdı.şimdide gitmesin istiyor kim gelirse gelsin .alem yahu..

Nihal M. dedi ki...

çok tatlısın durucuk seninde fotoğrafına bayıldım ...
biz de üfleyebilirmiyiz mum yiyebilirmiyiz hamur pastasından:)))
dediğin diğer blog yerine gitmeye bile cüret etmedim ben burayı bile zor bulup geldim biliorsunuz :))) atarlarsada bir daha gelmem :)))

ayşegül dedi ki...

Gülaycım bu evyapımı hamur değil yalnız hatırlatayım :) çok teşekkürler.

emine pek belli etmemeye çalışsalarda üzüldüler baya,herzamanda göremiyolar yılda bi iki kere sadece.ama dediğin gibi bazen akıl sır ermiyor bunlara.

ayşecim duruda öyleydi aslında ama şu son dönem yabanileşti gibi pek kimseye pas vermiyor,umarım dönemsel bişeydir.Yiğit ne güzel değişmiş duruda değişir inşallah.

maya öyle yaa buz gibi biyerdi,açtım ama bende yazamazdım kesin.aman hallettik şimdilik bişicik olmaz inşallah :)

suinci,yanlış derken benim tembihlediğim gibimi diyosun.yok canım öyle bi durum olamaz.zaten ikibuçuk yaşındaki çocuğada nasıl tembih edilirki :)