Sayfalar

Cuma, Mayıs 28, 2010

Duru Hayvanat Bahçe'sinde


Vee nihayet gidebildik ,gidelim gidelim diye sürekli söylendiğimiz ama bi türlü fırsatını bulup gidemediğimiz Darıca Hayvanat Bahçesi'ne.


Duru çok şaşırdı, bütün hayvanları dikkatle izledi.


Bazılarını tanıyordu kitaplardan tv.den ve peluş oyuncaklarından,hemen söyleyiverdi görünce.Yalnız yerde gezen orta boy bütün kuşlara tavuk dedi :)


Geell gell yaptı hayvanlara öpmek istedi onları :)


Bu küçük tavşanı görüncede çok mutlu oldu.


Bütün balık çeşitleride "balık" tı onun için,yalnızca büyük-küçük diye ayrıldılar.Yinede söyledim isimlerini kulak dolgunluğu olsun :)

Burda korkar sandım ama korkmadı, iki tur attılar amcayla :)




Bi ara çoraplarını çıkarttım toprakla temas etsin diye.Koca ayak :)


Çok gezdik çok yorulduk hepimiz,bazen böyle molalar verdik.


Park alanıda vardı,bi sürede orda takıldık.


Buda bendeniz , Duru benziyomu bana ? :) 


Sonuç olarak,hayvanat bahçesinin geneli çok bakımlı olmasada,ben beğendim ve birdaha gitmeyi düşünüyorum açıkcası.Bi yığın resim çektik ama eklediklerim kafi sanırım :) 
Duru içinde farklı ve keyifli bi gezi oldu.Zaten amaçta ona bu keyfi yaşatmaktı.

23 yorum:

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Ooo ne güzel fotolar, süper zaman geçirdiğiniz belli.Bizde gitmiştik 4-5 yıl önce ama hiç beğenmemiştim.Çok bakımsızdı her yönüyle.Alerji oldum bir hafta kendime gelememiştim :) Tuğra için tekrar gidermiyim bilmiyorum açıkçası ama eskiye göre daha iyi sanırım.Duru'yu benzetemedim sana, sadece göz kısmı benziyor galiba :) 10. fotoğraftaki bakışmaya bayıldım. Anladı heralde, gülümser gibi bakmış Duru'ya..
Öp benim için koca ayağı ;)

sanberk dedi ki...

Ah ah çok özendim size şimdi :))))) ne güzel çok farklı bir gün olmuş duru için :)eminim çok çok keyfli vakit geçirmişsiniz.Yorulmuşsunuz orası kesin ama önemli olan çocuklar mutlu olsun :)
Biz de çok gitmek istiyorduk ama bizden çok uzak maalesef.Artık BG gitiğimizde biz de gideriz :)
Şu tontiş ayakları öp benden :)

Prenses Ece dedi ki...

Süper...Bizde hayvanat bahçesine gitmek istiyoruz ama bir türlü kısmet olmadı.minik Duru'cuk Anneciğine benzemiyor :)Sanırım sende benim gibisin,aynı Ece babası :) sevgiler

sanberk dedi ki...

Canım duru Sana benziyor aslında ama sen zayıfınDuru ise tontiş ondan insan falza benzetemiyor ilk bakıştan.ama iyice bakınca ten ,kaş,saç rengi aynı.Güzel kıvırcık saçları da senden çekmiş.

sanberk dedi ki...

Annesi kırılma ama Duru daha güzeldir :)))))))))

Başak dedi ki...

Ayşegül ne kadar gençsin yaa:)Duru da çok tatlı gözüküyor hayvanların içinde.

Emine dedi ki...

Ne iyi etmişsiniz ya,bizide aklımızda ama kısmet olmadı.Fotolar çok güzel.Duru daha da güzel maşallah.Darısı başımıza artık:)

alev ertürk dedi ki...

duru sana benzziyor ama biraz senin kilo almış halin :))) babayı görmediğimiz icin sana benziyor diyorum yiğitide ilk görenler aaa sana benziyor diyo ama babası da yanımıza gelince yok yoook senle hic alakası yok bu babanın kopyası diyiveriyorlar :))

ayşegül dedi ki...

eminecim şimdide öyle aman aman temiz bakımlı biyer değil,ziyaretçilerde duyarsız,ama öyle çok kötüde değil o hayvanları görmek adına değer yani.

fikriyecim evet yorulduk ama deydi kesinlikle çok farklı bi gün oldu hepimiz için.
ayy canım ne demek gurur duyarım aksine benden güzel akıllı ve başarılı olsun kızım.

prenses,aslında ikimizdende az az bişeyler almış kimseye çok benzemiyor yani.
Ececiği çok öptük.

Başakcım sağol canım multu oldum :) çok genç sayılmam aslında 30'uma 2 kaldı ama yinede küçük zannedilmek güzel :)

Eminecim teşekkürler canım,sizde gidin tabi eminim gülecede çok sevecektir.Öptük mavişi.

alev evet onun yüzü yuvarlak tombik biraz o yüzden kaybediyorum :) ama babayada çok benzemiyor baba sarışın-kumral,o konuda benim genlerim ağır basmış :)

SeViL ( DenizFeneri ) dedi ki...

Tatlı ay parcamız gezmelere de gidermiş..
MAŞALLAH çok şeker çok..
Her gecen gün büyüyorlar ve bizlerde onlarla bırlıkde buyüyoruz.
Sağlıklı büyüsünler RABBİM nazarlardan esirgesin onları..
Sevgiler..

maiDerin dedi ki...

hayvan sevgisi önemli bir ayrıntı, iyi düşünülmüş bir gezi :)) bu arada size benziyor Duru ama farklılık olarak onun yanakları ısırılabilir (dişe gelir yani), sizinkiler değil :))

Defne Kızın Anası dedi ki...

çok güzel resimler. duru harika birgün geçirmiş anlaşılan.allah bağışlasın çok sevimli bir kızınız var.

Feride dedi ki...

cnm ne iyi düşünmüşsünüz öncelikle yorucu olmuştur tabii ama duru resmini gördüğü şeylerin canlısını gördü artık daha kolay öğrenir unutmaz ..

ben en üstteki 2 foto , eşekli foto :) ve anne kız pozuna bayıldım özellikle .. başka güzel fotolar varsa onları da ekle cnm yaa hatta bu fotoları kağıda da döküp albüm yapabilirsin duru arada inceler kitap gibi :)

durucuk annesine de babasına da benziyo ama babasını gördüğüm için annesine daha çok benzediğini söyleyebilirim .. çünkü baba sarışın :)

duru nun ayakları vücuduna göre normal ayrıca .. sensin koca ayaaaaakkk :)

Fındık Kurdu Betül dedi ki...

ne cici ne güzel bir kızmışsın sen duru!
öpüyoruz tatlı yanaklarından..

ayşegül dedi ki...

sevil,çok teşekkür ederim aminnn.

maiDerin, hayvan sevgisi çok önemli kesinlikle,inşallah büyüyüncede böyle ilgili olur.
güzel tespit benimkiler çok sönük onun yanında :)

feridecim evet daha bi pekişti şimdi aklında bildiği hayvanlar iyi oldu.en azından yılda bi kere gidilmesi gereken bir yer.
albümde güzel fikir,olabilir.
Yok canım koca ayak işte hiç bi gerçek bunu değiştiremez :)

fındık kurdu hoşgeldin :) çok teşekkürler,işte bana benziyoya ondan :))
bizde sizi öptük,sevgiler...

kucukprens dedi ki...

çok güzel vakit geçirmişsiniz gibi durunun geçirdiği herhalinden belli gerçi.Urasda devekuşunu görünce afallamıştı çok ...bizde tekrardan havalr sıınmadan gitmeli tekrardan.
en güzel foto bence tontiş ayakları...ısırmalık köftelik yoğurmalık.kocaayak felanda deme annesi...Uras ayakkabılarıyla ilkin çimene basdığında çok tekaşlanmıştı içine göçünce çimler yürüken korkmuştu şimdi siler süpürür kum taş çimen:)))
gelelim sana ayşegülcüm. hakkaten çok gençsin. ve güzelsinde durunun sana çektiği herhalinden belli...karakaş kara göz maşallah ikinizede...
sevgiler kocaman kocaman...

ayşegül dedi ki...

Defne kızın annesi,çok özür dilerim atlamışım senin yorumu.
Hoşgeldin öncelikle,Çok teşekkürler,evet güzel bi gün geçirdi diye düşünüyorum bende :)

mayacım şımartıyorsun beni,çok teşekkür ederim <:)
duru ilkkez çimene bastı,çok yadırgamadı allahtan,devamı gelir artık.
sık sık gidilmesi gerek kesinlkle,biz bile ne kadar keyif aldık onları düşünemiyorum.

MUSTAFA ve ZEYNEP 'in annesi dedi ki...

Harıka bır gun gecırmısınız,
masallah duru cok tatlı annesı,
Allah nazarlardan korusun.

uğurböceği dedi ki...

slm.kırbirkere maşallah duruya.sana benziyor annesi.

sevim dedi ki...

fotolar şahane çok tatlı kızınız maaşallah ALLAH nazarlardan korusun

abide berkman dedi ki...

Resimler süper.Özendik valla :) Duruda çok eğlenmiş.

nilo dedi ki...

oh maşallah aman ne güzel:D bu arada Ayşegül bu kız aynı sen:D

Deniz dedi ki...

ben postunu kaçırmışım :))
sen yazınca geri dönüp buldum...

Ne güzel heyecanlarını paylaşmak di mi?