Sayfalar

Perşembe, Temmuz 29, 2010

Mimim Geldi

Küçük prensesler ece ve defne 'nin anneleri mimlemişler beni.Çok teşekkür ediyorum.




Felsefem : Hayat kısa,mutlu et,mutlu ol.


Hayat : Birkaç saniyelik çok tatlı uyku hali.


Çocukluk: Yakantop,seksek,ip atlama,biriktirilen deniz kabukları ve "teyze ayşegül aşağı gelebilir mi" cümlesini sıkça duyduğum güzel anlarım :)

Güneş: Olmayınca aranan,olunca dert yanılan,en sevdiğim mevsimi çağrıştıran.


Gözler: Sadece görevini yerine getirerek bütün halet-i ruhiyeyi anlatabilen tek organ.


Yıldızlar: Gökyüzünün mucizevi incileri.


Güzellik: Herkesin tutkunu olduğu ama herkesin sahip olamadığı , içiyle avunulan :)


Sevgi: Bazen bir anlık vuruluş,bazen yaşanmışlıkların toplamı,bazende en derinde zaten hep olan.


Aşk: Küçük bir kızın durduk yere babasına sarılıp "seni sevyom" demesi.


Müzik: Son günlerde benim için Candan'ın "Bahar"ı.


Dost: Yakın arkadaşlarım oldu ama dostlarım olabildimi bilmiyorum.İhanete uğrayanlardan iyi durumdayım sanırım.


Para: Olmayınca aranan,olunca hala aranan,uğruna insanların feda edilebildiği,tükenmekle biten ama tüketmekten bıkılmayan enteresan bir şey.


Zaman : Bi bakmışım 30'umdayım.Bi bakmışım ölmüşüm.



Kadınlar : Yeryüzünün en duygulu,en estetik,en hassas ve en kıskanç,en entrikacı ,en geveze canlıları : )



Savaş: İnsanların açgözlülüklerinin yine insanlara ödetildiği ağır ve anlamsız bedel.



Ağlamak: Sevinincede üzülüncede başvurulan,benimde ara sıra uğradığım terapi gibi tarifsiz garip bir his.


Deniz: Ne güzeldir kokusu,dalga sesleri,pozitif enerjisi.



Ayna: Her eve lazım :)  Aynasız yaşamak nasıl olurdu acep?



Hayal: Duru'dan sonra çokça artan.


Okurken çok kısaydı ama yazarken biraz uzun sürdü :)
Aşağıdaki arkadaşların neler yazacağını merak ederekten mimliyorum kendilerini.


sirar
başak
şule
meripoint
füsun

6 yorum:

Başak dedi ki...

süper bir mimmiş,cevapların da harika.en kısa zamanda yazacağım.

bahriye-kerem dedi ki...

ben de bir kerecikte okuyuverdim...cevapların hepsi çok anlamlı,çok güzel...

suinci dedi ki...

aşk tanımlamana bayıldım babaaaaaaa...
çığlıkları atıp sevdiğim adama sarılmama bile izin vermeyişleri yokmu.

ayşegül dedi ki...

başak yaz meraktayım :)

bahriyecim yaa okurken hemen bitiyor yazma kısmını sen bana sor :)

suinci aynen öyle canım aşktan başka nedir bu dimi? birde onlar oynarken yanlarına gidince bana "anne çabuk git ordan"diyor, bende kahvemi alıp köşeme çekiliyorum keyifle :))

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

çok güzl bir mim olmuş:)

sirâr dedi ki...

ayşegülcüğüm aklımda, mutlaka yazacağım. teşekkür ederim :))