Sayfalar

Çarşamba, Kasım 24, 2010

Kısa Kısa...


Eşleştiriyoruz bugünlerde...Biriktirdiğimiz,bulduğumuz bütün eşleştirme kartlarını ters çevirip sırayla ikişer ikişer açıyoruz,en çok eş bulan kazanıyor.Meraklı Minik sağolsun,gazeteden ordan burdan topladıklarımız,satın aldıklarımızla birlikte hatırı sayılır bir kart koleksiyonumuz oldu.
Arada mızıkçılık yapsada oyunun hakkını veriyor,kaybetmeyi sindiriyor şimdilik.


Hafif bir gribal enfeksiyon atlatıyor Durucuk,keyif yerinde dil pabuç gibi maaşallah.
Biraz sümüklü böcek kıvamında dolanıyor sadece.
Artık öksürük aksırıkları o kadarda dert etmemeye karar verdim,böyle daha kolay oluyormuş kendiliğinden iyileşiyor sanki.Öteki türlü ilk öksürükte stres yapınca, daha bi uzuyor gibi hastalık süreci.



Ballı süt boğazlarına iyi gelir demez olaydım,şimdi çikolata isterken bile"boğazlarıma iyi gelir anne" diyor :)

"Hastamısın sen" diye soranlara iki çakma öksürükle "öhü öhü,dokdola gitcez hastayım"geliveriyor :)
Doktora gitmeyide, tiyatro gibi bi aktivite zannediyor herhalde pek bi meraklı.



Parklardan daha zor koparır olduk artık,salıncak kayak bi tarafa,çocukları görünce çok mutlu oluyor.
Taa yüz metre geriden "aaa iki tane kardeş varmış sadece"diye üzülüyor,park boşsa pek keyif alamıyor,kalabalık oluncada ben pek keyif alamıyorum , iten kakan koca koca çocuklar v.s.
Parklarda da yaş aralığı olsaydı keşke 0-5 yaş 5-10 yaş v.s. nasıl fikir :)


Kalabalık vede yoğun günler bizi bekliyor,bir telaşe müdürüne döndüm ne zamandır,elimde not defteri yapılacakları yapılanları yazıp çiziyorum sürekli.
Sevmiyorum bu huyumu,azıcık rahat ol be kadın dimi,ne var evine iki aylığına yatılı misafir gelecekse :)






9 yorum:

iPeK dedi ki...

Duru'cuk görmeyeli tam bir genc kız havasına girmiş :)parklar malesef gidince bizim içinde zor döndüğümüz bir yer :)bizimkide malesef yabani, çocuk fazlalaşınca-hadi anne gidelim diyor ,parktan kaçıyor :)
tabi tabi alt tarafı 2 ay'cıkmış :) sevgiler canım

Filiz dedi ki...

önce geçmiş olsun diyelim duru'ya, sonra da şu parklarda yaz aralığı fikrine tam destek bizden ne güzel olurdu dimi ama :)

Mutluanne dedi ki...

Bizimkide bayılıyo Duru gibi parkta birilerinin olmasına,aynen dediğin gibi kimse olmayınca pek bi soğuk bakıyo oyuncaklara...Sana katılıyorum yaş aralıkları olması konusunda ama malesef....Yatılı misafir olmuyo be canım insanın bütün düzeni alt üst oluveriyo bi anda,ben çook yaşadım çünkü
Allah kolaylık versin sana iki ay baya uzun bi süre
Sevgilerimle

sanberk dedi ki...

canım durucum ne kadar da büyümüş öyle,sonraki buluşmamaızda arkadaş değil abla deriz artık:)
maşalalh kuzuya:)
Eşleştirme kartlarınız çok güzel meraklı minik hangi sayıdan onlar bizde yok onlar sanırm kaçırdığımız aylardan:(((((
Ah canım telaş olacak ne varki:)misafirler sadece 2 ay kalacakmış:(((((((((
Alla sabırn versin canım ne deyem:9
Ama seni rahtlarsa duru için süper olur zaten kalabalığı seviyor daha da büyücek bu onun için çok faydalı olacak düşünerek belki daha rahat geçer günler.
Büyük ihtimalle buraya pek giremeyceksin ama yine biiz unutmayınız:)duruyu da göremk istiyoruz.

Nihal M. dedi ki...

maşallah tatlım duruya çok fena güzel alımlı bir kız olmuş...
geçmiş olsun ayaküstü atlatır inşallah...
2 ay mı??? nasıl yani???:)))
öpüyorum ocaman kocaman...

Deniz dedi ki...

2 aylığına mı????? azmış:))))

bahriye-krm dedi ki...

birincisi çok geçmiş olsun canım...bu mevsimlerde mutlaka oluyor böyle şeyler...
ikincisi duru nasıl büyümüş...kocaman olmuş...maşallah güzel kızımıza...parktaki yaş olayına sonuna kadar destek...en son kerem'i parka götürdüğümde 13-15 yaşındakilerle aynı kaydıraktan kaydırmak zorunda kaldım :((

ayşegül dedi ki...

ipekcim ece sultanda çok büyümüş takip ediyorum ben :) öyle böyle büyüyolar işte.

beyzanın annesi hoşgeldin,dimi süper olurdu :)

utkunun annesi,çok teşekkürler,napalım artık bi şekilde geçireceğiz işte.

fikriyecim yok be canım son gördüğün gibi işte,resimdede büyük çıkmış :)
ağustos sayısıymış bakıverdim karatavuklu olan.
duru için iyi olur inşallah,ara ara yoklarım sizi yazabilirsem yazarım durumları.
teşekkürler canım benim çok öpüyorum.

ayşegül dedi ki...

mayacım teşekkürler hayatım,iki ay maksimum 1,5 ta olabilir :)

deniz az dimi nolcak göz açıp kapayana kadar geçer :)

bahriyecim çok sağol canım.
küçükler eziliyor parkta maalesef,keşke öyle bi şey olabilseydi.