Sayfalar

Salı, Aralık 07, 2010

Ben Seni Sevdi Nayn


Bakmayın böyle sarmaş dolaş kuzu sarması olduklarına...

İlk gün Duru'nun çeneye gelen bir tırmıkla başladı herşey...Bu sebeple gıcık oldu bu tatlı bücüre "gıcık şeyy" diyede dillendirdi.Küçük koltuğu başta olmak üzere,oyuncak puseti ve hiç bir oyuncağını paylaşmak istemedi ,puseti kaldırdık ortadanda ufakta olsa bi çatışmayı önledik,yaa koltuk ? Paylaşılamayan koltuk...Onudamı kaldırsakki,yok canım o kadarda değil.
Birbirinin kalkması için fırsat kollanan,boş bulunduğunda popo hızla yerleştirilen minik koltuk.
Duru oturduğunda karşı tarafın sessizce pusuya yattığı,Berra oturduğunda ise ötekinin avazı çıktığı kadar bağırdığı koltuk.

A benim saftirik kızım,işaret ederimde anlamazsın,Berracık oturduğunda ise kıyameti koparırsın,hem kucağımda oturmak istersin hem koltuğun boş kalsın istersin,yok öyle hem karnım doysun hem pastam dursun.Hem öteki kuzenlerine hiç yapmazdın,bu sefer paylaşmama rekoru kırdın,sebep Berra'mı yoksa yeni bir dönemmi?

Berracıkta dünya oyuncak varken özellikle senin elindekini çekiştirirya her seferinde,sende kaptırırsınya hep  sonundada salya sümük ağlarsınya,gidipte geri alamazsın.

Yalnız olduğun için mücadele etmeyi bilmiyormuşsun,halan öyle diyor,doğrumuki acep ? Sonradan öğrenilebilen bişeymiki bu ? Öğrenilmeli mi ?
Hep karşındakinin oyuncağını çekiştiren onu ağlatan geçimsiz bi çocuk olmanıda istemem, ama böylede giderse daha çok ağlarsın çok üzülürsün be yavrum,bunun ortası yokmu ?

Nayn hayır demekmiş,Duru öyle diyor :) Bütün gün evde nayn nayn diye gezen bi boydaş olunca bunu öğrenmesi zor olmadı sanırım.

Böyle bol gürültülü,bol ağlamalı bol kalp çarpıntılı geçti bir hafta.Birde bol alaman çikolatalı :)
Kalabalıkta hasta olmamakta na mümkün,çoluk çocuk herkeste bir öksürük aksırık,herkesin elinde bir mendil,bonus oldu buda.

"Artık evlerine gitsinler" dedi Duru,Hala üzüldü "Bu sözü duymadan gitmeyi ümit ediyordum" dedi ama laf ağızdan çıktı bi kere.
Berra'danda "Ben seni sevdi nayn" geldi :))

Ee gittiler,rahatladım,rahatladık,koltuk davası bitti,herkese geçmiş olaa...

Şimdi babaanne,dedeyle güzel günler bekliyor Duru'yu.

11 yorum:

ŞEKER dedi ki...

onu bunu bilmem foto. şahane!!!

ayşe arslan dedi ki...

ay canım nerdesiniz demiycem.misafirleriniz olduğunu biliyordum:)
özlemişi sizi bennn..
ilk defa durunun anlaşamadığı biri oldu galiba ayşegülcüm dimi.yada ben hatırlamıyorum:)
oyuncak kavgası benim en sevmediğim olay.çok çektiğimden midir nedir?
sen durunun hakkını aramamasından şikayetçisin,halanızın söylediğine pek katılamıyorum canım.çünki bu davranışın içgüdüsel olarak olduğunu düşünüyorum.öğretilmiyor yani,çevremde örnekleri doluu
nayn mı diyor.nasıl diyor kimbilir,o güzel ağızı görmek isterdim
sevgilerr

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Çocuklar hep böyle işte.. Hiç oynamadıkları oyuncaklar bile başka bir çocuk gelince kıymetli oluyor :)
Duru ve Berra ne kadar çok benziyorlar birbirine.Maşallah ikisinide..

annelili dedi ki...

Bu modelleri böyle bunların, orta yolu pek bilmiyorlar...

ayşegül dedi ki...

şeker evet evet herşeye rağmen kare süper :)

ayşecim evet misafirlerim vardı hala var bi kısmı :)
sorma hiç anlaşamadık bu kuzenle,gidince zil takıp oynadık o derece :)
bende senin gibi düşünüyorum ama belki zamanla kaybede kaybede daha sıkı tutmayı öğrenirler en azından :)

eminecim,evet birde sürekli bir arada olunca daha yoğun yaşandı bu durum.
aslında pek benzemiyorlar ama profilden evet benziyor gibiler :)

annelili öyle galiba,biraz daha büyümelerimi gerek,yoksa ozamanda başka sorunlarmı çıkacak bilinmez?

sanberk dedi ki...

canım benim melek Durucum.Hm bu kuzene biz de gıcık olduk ha neden duruyu kızdırıyormuş:(((((((Ah canım size yeni bir durum sanırım bizde sık yaşanan bir olay bu onun için hiç de garip gelemdi:))))))))
Halanızın söylediğinden pek de hoşlanmadım..bence yanlış düşünüyor.duru çok uyumlu bir çocuk ve hakkını savunmayı bilmememkten değil sadece agresif olmadığı için birşey yapmamş.aslında buluşmmaızda Feride Sen ve ben ben duruyu başka bir tarafını görmüştüm.Sen hatırlamıyor olabilirsin ama duru veMerve doktor kitabı için tartışmışlardı ve orda duru hakkını çok iyi savundu.duru bağrmadan vurmadan ciddi ibr konuşma yaptı orda Merve de hemen uyumlu oldu.Aynı şekilde Ben iki kızının fotorafını çekmek istediğimde koltuk yüzerinde duruyorlardı Merve biraz Duruyu itmişti Duru hemen yine ciid suratla bişeyler söyledi Merveye ve yine kendi için yer kazandı:))))))))))İşte Duru sakin ve huzurlu bir ortamda büyüdüğü için agresif bir çocuk değil onun böyle durumda düştüğünde sözünü kuullanmayı tercih eden bir insan olacaktır.Fakat şimdi çok küçükler ve söz dinlemeyen çocuk durunun söyledikleri dinlemez ve takmaz.Belki ondan halanız Duruyu savunmasız gördü....ama aslında ilerde knedini çok iyi savunabilecek hatta karşı tarafı dilercek derceye getirebilcektir:))))))))))))
kocaman öpüyorum seni Durucum.

Ömer Tuna dedi ki...

oyy kıyamam çok şekerler. Ama ne şeker bu kızlar ne cazgır oluyo yahu:)) Tam paylaşamama dönemi bizdede aynı sorun var:)

Nihal M. dedi ki...

çok şekerler ve çok benziyorlar gibi geldi bana...
özlemişim Duru yu...
hadi dönün artık buralara...

ayşegül dedi ki...

fikriyecim demek öyle oldu,bak sen benim ciddi kıza :))
inşallah dediğin gibi gelişir,
en azından ağlayarak yanıma gelmesin,hep benden medet ummasın istiyorum.

durucukta sizi çok çok öper...


esracım bu dönem herkeste aynı sorun demekki.
yaa bu kızlar hem cilveli hem cadılar :)

mayacım bende çok özledim sizleri uzun uzun okumayı yazmayı,bi süre daha böyle sonra dönücem bomba gibi :)
berracık bal gözlü açık kumral,aslında yakından pek benzemiyolar yoksa bizemi öyle geliyor bilmiyorum :)

BALLI LOKMAM dedi ki...

kızlar böyle işte bir tanede bende var. Hiç kimseyle paylaşmıyor oyuncaklarını bunu nasıl hallederim bilemiyorum

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Çok tatlılar gerçekten :)Ben de bu durumlarda çok üzülürüm hep araya girmeye çalışırım kendimce...