Sayfalar

Cumartesi, Şubat 05, 2011

Kış Günlerimiz


Bu hamurların birbirine yapışmayanı varmı ? Yani hani surat yaparken yüzün üstüne göz koyup bastırırsınızya ama bi daha kaldıramazsınız onu ve renkler birbirine girer böylece,üç beş kullanımdan sonrada hepten ne olduğu belli olmayan bi renk alır bütün hamurları.Ben bulamadım vallahi öyle bir hamur en kaliteli geçinenleride aldım ama yok yine aynı durum.
Böyle olunca bende kendim yapmaya başlamıştım hamuru,geçen ilk kez gıda boyasıda ekledim,az biraz ele yüze bulaşıyor oynarken ama olsun varsın.
Duruda hemen babaya durum raporu veriyor "gıda boyası var içinde baba zararsız" :)
Yinede bahsettiğim gibi hiç yapışmayan ultra yeni bir hamur çıkarsada denerim.

 Üç tekerlekli taşıt üstü açık arabaymış,üstündeki minik kırmızı şey ise kornası :)
 Peki soldaki garip şekil ne olsa gerek,tahmin edin bakalım :)

Evdeyiz ya çoğunlukla,ee hamur bitince başka bişey geliyor peşine,yada olaki söylediysem sonrasında şunu yaparız diye,hamur faslı pat diye bitiveriyor.


Artık herşeyi tüketince,değişiklik olsun hemde biraz oyalansın diye bir kase bulgur,bi kaşık bi huni ve bi kavanoz verdim önüne.Güzelce kavanozu doldurdu sonra tekrar kaseye boca etti,kaseden parmaklarıyla şekil yapıp "kuş yaptım,şimdide yemini yaptım" diye baya baya oyalandı.Tabi yerlerde nasibini aldı bu durumdan,kendi bıkıpta kaldır diyene kadar karışmadım 40 dk. kadar rahat oynamıştır.

Öyle böyle geçiyor kış günleri işte.Kitap ve dergilerimizde vazgeçilmezlerimizden,günde onlarca kez aynılarını okuyabiliyoruz.Lakin kitap eksiğimiz var,bakınıyorum bloglardaki kitap tavsiyelerine hepsi çok faydalı oluyor, bolca not ediniyorum.Toparlayayım toptan sipariş edicem.
İlk kez netten alışveriş yapacağım,sorunsuz gelirler umarım.



12 yorum:

elif-kayra dedi ki...

banner resme bayıldım, süper çıkmış duru zaten çok tatlı

41 kere maşallah,

Deli Anne dedi ki...

Ben de bulamadım böyle bir hamur arkadaşım.. üstelik o karışık renk hamurla oynamak da istemiyorlar değil mi:)

Nihal M. dedi ki...

zıp zıp hamur diye bişi var tatlım adı aynen böyle :))) zıp zıp yani :))yapışıyormuydu hatırlamıyorum ama şu kumlarla hamurun ortası gibi bişey ...Uras onları da karıştırmışmıydı evet sanırım hemen hepsi karışıyor bunların ...ama belki değişiklik olur...

kumları tavsiye ederim kalıp çıkarmak için lego kap kacak...sallayınca çıkıyor kalıp bileğin ağrıyor birazcık:))
biri oyun kumu diye geçiyor inşaat seti felan var biri de kurumayan hamur diye geçiyor marka adları çok yakın birbirlerine ...
moon sand kumun adıydı
moon dough kurumayan hamurun adı... bunu tavsiye ederim...
bide ilginçtir ne olursa olsun kaç renk olursa olsun hepsi karışıkca kahverengi oluyor bu hamurlar Uras da gıcklığına karıştırıyor sonrada mavisi nerdeydi munun diye aramaya başlıyor:)))
o garip şey de balık yada kaplumbağa ama çok güzel bişi ne olduğunun önemi yok bence :)))

günde sıraya bindirip bindirip indiriyoruz biz de boyaması kesmesi yapıştırmacası offff...
ne zamandır parmak boyası yapmamışız bir saat kadar önceydi ama pehhhh
oyyy oyyy oyyy :)))
öperim duruşu...

MODA GEZGİNİ dedi ki...

çok eğlenceliki kendinden geçmiş.canım benim maşalllah:)

bahriye-krm dedi ki...

ayşegül,kış günleri bizde de oyun hamuru ve yap-bozlarla geçiyor...kar yağmadığı sürece de böyle devam edecek sanırım...
kitap demişken ,eşim almış kerem'e ''daki misafir eşek'' renkli,çok güzel bir çocuk kitabı...tavsiye ederim canım...kerem çok sevdi sıkılmadan okuyoruz...bir bak istersen...

Adsız dedi ki...

ee o solda ki garip şey neymiş peki :))))

Hande dedi ki...

Şekerim tübitak'ın bütün çocuk kitaplarını sipariş verebilirsin gönül rahatlığıyla, hepsini tavsiye ederim..

ayşegül dedi ki...

elifcim çok teşekkürler canım,bende bu banneri çok sevdim :)

müminecim aynen,bak maya yeni bi hamur söylemiş bide onu deneyelim :)

mayacım yumurcak reklamlarda çok sık görüyodum ama denk gelmedim hiç,birde inanmadım pek demek
sen yazınca baktım biraz netten kumundan pek memnun kalınmamış ama hamuru güzelmiş birde onu deneyelim eksik kalmasın :)

evet evet kaplumbağa o garip şekil :) aslında daha çok kaplumbağaya benziyordu ama gözlerini yemini yapayım derken biraz şaftı kaydı :)
bizde sizi öperiz çooook.

moda gezgini,hemde ne kendinden geçmek bi hafta sonra bile bulgur topladım yerlerden :)

bahriyecim dimi hepimiz aynıyız işte napalım,yaz gelsede atsak kendimizi dışarılara.
kitap tavsiyesi içinde çok teşekkürler canım bakıyorum hemen.

huricim,mayanın dediği gibi kaplumbağaymış :)

handecim çok teşekkürler canım.

abide dedi ki...

Bende bir iki kere oyun hamuru aldım baktım bizim kız hamurları ağzına alıyor bir daha almadım.Aferin duruya ne güzel oynuyor bulgurlarla.Betüş olsa bir kere huniden kavanoza boşaltır sonra evin her tarafına dağıtır bulgurları.Sevgiler...

seda dedi ki...

bende aktivite olsun, vakit geçsin, tv çok izlemesin diye ne yapacağımızı şaşırmış durumdayım..gencer'de hamurlarla oynamayı çok seviyor..sık sık ağzına alıyor gözümü bi an bile ayırmamaya çalışıyorum..bazen evde hamur yapıyorum ve bezelye havuç dereotu ne varsa çıkarıp oynuyoruz müthiş zevk alıyor..
bu aradada yeni adresimize bekleriz...blogumu kapttım..sevgiler..
www.gencergenc.com

sanberk dedi ki...

hamurcu duru yine iş başında:)ne güzel şeyler yapmış hamarat kızımız:)Bir gün birlikte oyanamak isteriz:)Renkler de çok hoş olmuş ben hep ev oyun hamuru yapma niyetimde hep boayları unutuyorum:)

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Polisan Zıp-Zıp Hamur ele yapışmaz hava kurumalıdır. Dağıtım firması HESA LTD.ŞTİ
0212 217 30 33
Selma Akpınar