Sayfalar

Pazartesi, Şubat 21, 2011

Mutluluğun Peşinde

Pazar gününün kasvetli havasını cıvıl cıvıl müzikal bir oyunla dağıttık "mutluluğun peşinde"
Konu itibariyle biraz daha büyük çocuklara hitap etsede Duru ilgiyle izledi,konuyu tam kavrayamasada sorular sorup durdu ve müziklere alkışlarla tempo tuttu.

 

Pür dikkat izlediği zamanlarda oldu,

oyunu bırakıp cilveleştiği zamanlarda :)


Günün sonunda arayan halaya " tağatroya gittik biz,çok eğlenceliydi" diye rapor verildi.

Bu arada bizim evde çalan telefonları Duru açmazsa kıyamet kopar,tel kapalıtıp karşı tarafa tekrar arattırılır.

Telefon açıldığındaki ilk cümle hiç değişmez "alo baba senmisin?"

Babasıyla sohbet ettiğini zannettiğim birgün, ttnet müşteri hizmetleriyle konuşmuşluğu bile vardır :)


9 yorum:

memolininannesi dedi ki...

ah o muthıs ınanılmaz tarıfsız baba sevgısı... allah arttırsın ne dıyelım

Deniz dedi ki...

:)))))) Alo baba sen misin, canım ya sesindeki cilveyi duyar gibi oldum.

Oyun da rengarenk gözüküyor

annesininmimosu dedi ki...

hahaha çok güzel duru yaa.maşallah.
aynı durumla demekki telefon işleriyle ilgili.önemli bişey olunca bile vermiyo.deli ediyo adamı benimki
canım tiyatro işini ne güzel yapmışsın..anlamasa bile orda ne yapılacağını,nasıl durulacağını öğrenir-bilir duru.saçları çok güzelKOCAMANINDAN MAŞALLAH

Nihal Maya dedi ki...

ne kadar özlüyorlar değil mi babalarını yazık ama ya :((
süper olmuş süper çok özendik işte biz zie şimdi...

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Ahaha ne güldüm. Ayşegül bende aramak istiyorum sizi :)

bahriye-krm dedi ki...

tiyatro,telefon görüşmesi bir tarafa...duru'nun saçları bir tarafa...nasıl uzamışlar,uçlar dalga dalga...böyle kız çocuklarını gördükçe niye iç geçiriyorum acaba :))

alev ertürk dedi ki...

ayşegülcüm bu kız gün geçtikçe daha da güzelleşiyor ne tatlı olmuş maşallah :)) müşteri temsilcisiyle konuşmasını şöle bi hayal ettim de ne güldüm anlatamam :))) öpüyoruz sizi...

Ömer Tuna dedi ki...

Allahım ne kadar güzel saçları, kendisi zaten bi damla maşallah diyelim.
Telefon konusunda hepsi takıntılı oluyor galiba.

ayşegül dedi ki...

memolinin annesi,amin canım valla kıskanıyorum bazen.

deniz,aynen bi cilveki sorma :)

ayşecim,bazen acil bişey oluyor zor alıyorum elinden aynı demekki durumlar :) tiyatroyu çok sevdik ayda iki kere götürmeyi planlıyorum.

mayacım,özlüyor kuzular işte yollarını gözlüyolar.

eminecim hemen mail atıyorum teli :))

bahriyecim hiç kestirmedimya çok uzadılar cidden,kıyamam kestirmeye,zaten hiç niyetimde yok :) ahh keremin birde kız versiyonunu düşünüyorumda offf off :)

alevcim büyüdükçe daha bi havalı oluyor bu kızlar ondandır :) bende çok güldüm o an :)

esracım çok teşekkür ederim canım,demek bu aylar bi tel. düşkünlüğü var bariz.