Sayfalar

Perşembe, Nisan 22, 2010

Biraz Oyuncak,Biraz Renk...

8 sularında kalktık Duru'cuğumla,yataktan kalkmamız 9'u buldu.Yeme içme faslından sonra üzerimdeki rehaveti bi kenara bırakıp kendimizi oyuna verdik.Normalde Duruyu doyurduktan sonra o oynarken ben biraz daha şekerleme yapıyordum, vicdan azabı duyarken gözlerim kapanıveriyodu.İşte bugün silkelenip kendime geldim ve o miskinliği attım üzerimden.Nasıl atmışımki önce boyama yaptık,sonra bütün pazzlerımızı yaptık,peşine eşleştirme taşlarımızla oynadık,boncuk geçirme,kitaplar derken saat öğleyi buldu.
Pazzle'lar tutmalı olanlardan ama artık ezberledi hepsini bibirine geçmeli pazzle almam lazım bikaç tane.Yine yeni kitaplar almalıyım,evdekileri tükettik.Boncuklu oyuncak zamanınıda geçmişiz sanırım ilk günden sonra sıkıldı yapmaktan.Ne çabuk büyüyor,ne çabuk öğreniyor bu çocuklar?Hızlarına yetişmek ne mümkün...
Bende son zamanlarda biraz tembelleştim sanırım yeni aktiviteler üretemiyorum kızıma.Daha çok araştırmalı daha çok şeyler yapmalıyım,bazı bloglara bakıyorumda ne yaratıcı anneler var.Böyle düşününce kötü hissediyorum kendimi.Aklımda yeni fikirler var aslında ama birde icraata dökebilsem.

Bu parça-bütün oyuncağıyla daha çok ilgileniyor son zamanlarda.Henüz tam olarak yapamasada baya baya doğru koyar oldu,ters koyunca kaldırıp düzeltiyor falan.Çok severek almıştım bu oyuncağı ilgilenmesi hoşuma gidiyor.

Turuncu ve mor çok kolay öğrendiği renkler oldu,ben hiç bir çaba göstermedim sadece sordu ve söyledim.Kırmızı,mavi ve sarı'yı sık sık tekrarladık ancak öğle öğrendi.Ne ilginç değilmi kimbilir o renkler derinlerde bir yerlerde nasıl etkiliyo onu.

1 yorum:

ayşe arslan dedi ki...

"kimbilir o renkler derinlerde biryerlerde nasıl etkiliyo onu " sözü beni çok etkiledi canım,içinden çok şeyler çıkarılması gereken bir cümle oldu benim için,,teşekür ederim