Sayfalar

Pazar, Nisan 11, 2010

Hamarat Kızım


Bu kare anneme gitmeden önce çekildi,unutmuşum eklemeyi resimlere bakarken farkettim.

Benim titiz kızım annesini taklit etmeyi çok sevdiği için,arkamı döner dönmez fırsat bilip almış süngeri eline:)

Elinde bez sürekli kapı-dolap siliyor son zamanlarda,onu görende beni akşama kadar temizlik yapıyor zanneder :))

Sanırım kız çocuklarına has bi durum bu.Genelde bu aylarda çok hevesli olurlar ama ilerleyen yıllardada yap desen yaptıramazsın.
Şimdilerde ben temizlik yaparken onada bi yer veriyorum ve orayı temizliyor kendince ve sonrasında ona teşekkür edip temizlediği yere bi daha ben dokunmuyorum.Bu çok önemli benim için.Ben küçükken temizlediğim masa,kapının üzerinden birde annem geçerdi sinir olurdum bu duruma.Öyleki genç kız olduktan sonra bile bi dönem temizlik yapmaz olmuştum.Şimdi aksine kızımı destekliyorum ve ona çok güzel bi iş yaptığını hissettirmeye çalışıyorum.

5 yorum:

ayşe arslan dedi ki...

ben senin bu hamarat kızını yiyim. :)))))

Feride dedi ki...

ohh iyisin maaşallah .. benimki de kız ama anca dağıtır döker .. aferin duruşa :))

füsfüs dedi ki...

gerçekten temizlik ve ev işi yapmaya bayılıyorlar. çok da önemli aslında bunları yapmaları. annelerin üzerinden geçmesi çok sinir gerçekten ben de hatırlıyorum:) insanda heves falan kalmıyor.
blogun tekrar hayırlı olsun, duru büyümüş kocaman olmuş, defnenin esmer hali gibi geldi bana biraz, çok benzettim:)

ayşegül dedi ki...

çok teşekkür ederim füsun'cum bende bismillah deyip açtım,Allah utandırmasın :)
evet dimi bende benzetiyorum,özellikle yanakları ve göbekleri :)) Duruda Defne gibi biraz boylu poslu :)

alev ertürk dedi ki...

İnsanın bir kızı olsun diye boşuna dememişler :)) maşallah duruya..Benim oğlumda süpürge ye aşık bir çocuk temizlik yaparken onun evde olmamasına dikkat ediyorum yoksa ayıramıyoruz ille oda süpürecekmiş :)) bizleri taklit etmeyi çok seviyorlar.