Sayfalar

Cuma, Nisan 16, 2010

Güzel Bir Gün

Bugün eşiminde evde olmasını fırsat bilip,iki dilim ekmekle klasik diyet kahvaltımı es geçip,mükellef bi sofra hazırladım.Kahvaltı oldum olası en sevdiğim öğündür.Çorba,sulu yemek,pilavdan ziyade bi dilim tereyağlı kızarmış ekmek ve bir fincan sıcak çay her zaman tercihim olur.

Çekirdek ailemizle yapılan uzuuuun soluklu güzel bir kahvaltıdan sonra biyerlere gitmeye karar verdik.Ne zamandır gezme şansımız olmamıştı hep bişeyler çıktı,en sonunda boya badana işi bizi eve kapattı.Bugün herşeyi bi kenara bırakıp caddelere attık kendimizi :) Aslında cadde gezmekten çok güzel bir yeşil alanda piknik yapmayı tercih ederdim bugünde hava çok güzeldi,Duru içinde süper olurdu ama piknik dediğinde kalabalık olunca güzel oluyor.Bir organizasyon yapmak lazım bu iş için.

Gezme lafını duyunca dururmu sabırsız kızım,parka parka diye dolabına koşup eteğini badysini çıkardı hemen, ardından ayakkabılarına yöneldi,tam tekmil hazır olup kapı önünde bekledi bizi :)

Pusetinde uyuya kalan çocuklara hep gıpta etmişimdir,Duru ancak bir iki kez uyumuştur oda uyusun diye kaç tur döndükten sonra :) Bugünde öğle uykusu saatinde dışarıda olmamıza rağmen uyumadı,baktık uyumuyor merkezdeki büyük çocuk parkına çektik puseti.O salıncak senin bu kaykay benim kan ter içinde koşturdu babasını.Babayla çıkmayı bu açıdan çok seviyorum gölgelik bi bankta oturup keyifle izleyebiliyorum koşturmalarını :)
Neyseki uyumamasına rağmen huysuzluk etmedi,park sonrası kısa bir tur atıp bişeyler yedikten sonra döndük evimize.

Günün yorgunluğu ve öğlen uyumamanın verdiği bitkinlikle erkenden uyuyakaldı kuzucum.

1 yorum:

sanberk dedi ki...

Durya bayıldım bayıldım.41 kere maşallah